با ما تماس بگیرید : 09131130224

digiparche.ir

بهترین پارچه کرپ حریر :مشکی جت بلک و رنگی

بهترین پارچه کرپ حریر موجود در بازار را می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از ما سفارش دهید. مرکز پخش عمده پارچه، انواع پارچه کرپ حریر ساده، طرحدار و مجلسی را با لیست قیمت روز به فروش می رساند.

مشاوره رایگان 09131130224

کرپ به عنوان پارچه مجلسی زنانه، بسیار پرطرفدار بوده و از قدیم در بین عموم و بازاریان شهرت زیادی داشته است. انواعی از پارچه های کرپ نازک مانند کرپ حریر، به صورت انبوه به بازار‌ عرضه می ‌شوند.

این پارچه ‌ها در رنگ ‌ها و طرح های مختلف موجود هستند که برای دوخت انواع لباس ‌های زنانه و دخترانه مانند پیراهن، شومیز، مانتو، لباس مجلسی، کت، دامن و … به کار می ‌روند.

در اینجا قصد داریم تا با معرفی انواع پارچه کرپ و کاربرد آن ‌ها، به شما در انتخاب و خرید بهترین پارچه کرپ حریر موجود در بازار کمک نماییم. 

چرا پارچه کرپ تا این اندازه محبوب و پرطرفدار است؟

کرپ پارچه ‌ای است که می ‌تواند از الیاف به کار رفته در اکثر پارچه‌ هایی که ما می شناسیم، تولید شود. ضخامت آن متغیر است، جنس این پارچه نیز می ‌تواند نرم یا زبر، شفاف یا کدر و وزن (گرماژ) آن نیز سبک یا سنگین باشد.

این پارچه اکثراً در جنس ‌های نازک‌ تر مانند پارچه کرپ حریر مجلسی به بازار‌های داخلی عرضه می ‌شود که دارای کیفیت ‌های عالی بوده و تن پوش بسیار شیک و جذابی دارند. یک پارچه کرپ خوب می ‌تواند تا چندین سال هم مورد استفاده قرار بگیرد و خراب نشود. به شرطی که به طرز اصولی شستشو داده شود.

انواع پارچه کرپ از جنس ‌هایی چون ابریشم، پشم یا پلی استر تهیه شده اند. در کل این پارچه با ظاهر توری شکل، معمولاً دارای حالتی مجعد و پیچ خورده است.

همچنین دو نوع متمایز از بافت پارچه ‌های کرپ وجود دارند، نوع اول به نرم یا کرپ مشرقی و نوع دوم به سخت یا پیچ خورده معروف هستند. کرپ حریر معروف ‌ترین نوع از انواع پارچه کرپ محسوب می گردد که از نخ ابریشمی طبیعی یا مصنوعی تهیه می ‌شود.

نگاهی اجمالی به ویژگی های پارچه کرپ حریر

همانطور که گفته شد پارچه‌ های کرپ همیشه بین مردم محبوب بوده ‌اند. در واقع علاقه زیاد تولیدی ها به این نوع پارچه بی نظیر را می ‌توان دلیل محبوبیت آن دانست.

با توجه به استقبال زیاد مردم از این پارچه، افرادی که در حوزه تولید پارچه مشغول هستند، شروع به تولید انبوه پارچه‌ های کرپ از جنس‌ها و طرح ‌های مختلف کردند، به طوری که در حال حاضر چندین و چند نوع از این پارچه در دسترس مردم قرار گرفته است.

از جمله انواع پرکاربرد و پرفروش پارچه کرپ می توان به کرپ حریر، کرپ اسکاچی، کرپ دیور، ژورژت، غواصی، پشمی، باربی، گاباردین و … اشاره کرد.

کرپ حریر نمونه ای از این پارچه هاست که برای دوخت انواع لباس ‌های مردانه، زنانه و بچگانه استفاده می ‌شود. البته به دلیل بافت ظریف و بادوام، این پارچه برای دوخت لباس ‌های مجلسی، کت و شلوار زنانه و همینطور مانتو بسیار گزینه مناسبی است.

بهترین پارچه کرپ حریر دارای ظاهری زیبا و مات بوده، کشسانی ندارد و از همه مهم تر بر روی اندام به خوبی می نشیند. رنگ ‌های تیره از پرفروش ‌ترین رنگ‌ های این پارچه ها هستند.

بهترین پارچه کرپ حریر مجلسی

از کجا بهترین پارچه کرپ حریر بخرم؟

با توجه به ویژگی پارچه کرپ حریر، موارد استفاده از آن بسیار زیاد بوده و بسیاری از تولیدی های پوشاک به خصوص لباس مجلسی، قصد خرید عمده پارچه کرپ حریر ساده و طرحدار را دارند. 

می دانید که معمولاً مراکز تولیدی، این پارچه ها را در متراژهای بالا استفاده می کنند تا بتوانند با صرفه جویی در وقت، به تولید انبوه پوشاک بپردازند. برای کسانی که در این عرصه گام نهاده اند و به این پارچه ها در حجم های عمده نیاز دارند، کیفیت و مرغوب بودن پارچه اهمیت بالایی دارد.

این افراد ممکن است دچار این سوال پرتکرار شوند که چگونه می توان پارچه کرپ حریر با کیفیت مرغوب خریداری کرد؟

بهترین پاسخی که می توان برای این پرسش داد، این است که قبل از اقدام به پارچه کرپ حریر، باید به صورت کامل با مشخصات و ویژگی های آن آشنا شده تا بتوانید در بین انواع پارچه کرپ حریر موجود در بازار، بهترین و مناسب ترین آن را تشخیص دهید.

نکته مهم دیگر این است که با انتخاب مراکز خرید مطمئن و معتبر که به صورت مستقیم و بدون واسطه این پارچه ها را به شکل عمده عرضه می نمایند، می توانید از قیمت روز و کیفیت آن نیز اطمینان پیدا کنید.

مرکز پخش عمده پارچه کرپ حریر با قیمت روز

همانطور که می دانید دو فاکتور کیفیت و لیست قیمت پارچه کرپ حریر به قدری اهمیت دارد که تمامی واحدهای تولیدی به دنبال این دو فاکتور در کنار یکدیگر هستند.

برای دست یافتن به این دو مورد کلیدی و مهم، باید با انتخاب مراکز فروش معتبر که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می ‌کنند، اقدام به خرید نمایید.

بازار فروش آنلاین پارچه در کشور، با به‌ کارگیری ارتباطات گسترده با کارخانجات تولیدی پارچه کرپ حریر، سعی می کند تا محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه به قیمت درب کارخانه به دست مصرف کننده نهایی برساند.

پارچه کرپ حریر مانتویی و مجلسی، یکی از منسوجات پرطرفداری است که با خیال راحت و بالاترین کیفیت، می توانید از طریق این مرکز فروش تهیه نمایید. همچنین کارشناسان مجرب و باتجربه ما با ارائه مشاوره و راهنمایی به صورت کاملاً رایگان، می توانند شما را در انتخاب بهترین پارچه کرپ حریر مطابق با کارکرد و نیاز خود کمک کنند.

پس همین حالا پارچه کرپ حریر را به شکل طاقه ای و با قیمت روز، از طریق این وب سایت سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

خرید پارچه کرپ حریر گلدار
خرید کرپ حریر مجلسی
خرید پارچه کرپ حریر گلدار ریز
پارچه کرپ حریر طرحدار
قیمت پارچه کرپ حریر درجه یک
قیمت پارچه کرپ حریر مانتویی
پارچه کرپ حریر میلاد ارشدی
مشخصات پارچه کرپ حریر

ارسال نظر
تماس با مشاورین